Springmusik
Vad blir det för väder idag?

 

GYM - träningsmusik

Alla spellistor sätts ihop av Springmusik.se

INFO

 

70 MIN. Gästspellista från Beavis & Butthead. "Hård", "arg" rock- och metalmusik.

 

110 MIN. Bästa mixen mellan kända och okända hårdrockslåtar. Passar även till löpning.

 

120 MIN. En lista som kickar igång dig på gymmet.

 

LINAS TRÄNINGSTIPS

 

  • Be en instruktör på gymmet visa dig hur maskinerna fungerar så du använder dem på rätt sätt och inte skadar dig. Muskel - och ledskador är svåra att reparera.

 

  • Ökad muskelmassa resulterar i en högre förbränning. Var noga med att fylla på med energi, ät både kolhydrater och protein efter träningen.

 

  • Proteinet bygger och reparerar dina muskler och kolhydraterna ger dig energi.

 

  • Kom igång ordentligt med styrketräningen innan du lägger till kosttillskott. Tillskotten kan användas när vanlig mat inte räcker till.

 

  • Lägg upp din träning i repetitioner och set för att maximera utfallet av din träning. Vikter anpassas till om du vill ha stora eller långa och slanka muskler.

 

  • Det är viktigt att inte fastna i sin träning. Chocka kroppen var 3:de vecka med att köra med lättare resp. tyngre vikter vilket kommer att främja din muskelutveckling.

 

This website uses a SPOTIFY API but is not endorsed, certified or otherwise approved in any way by Spotify.

Spotify is the registered trade mark of the Spotify Group.

 

OneWeb 2012 © Copyright